czwartek, 7 czerwca 2012

Rozdział 77

(oczami Klaudii)

Poszłam do domu. `Ale ja byłam głupia`- pomyślałam, gdy siedziałam już w swoim pokoju.- ` Przecież on jest wolny może robić co mu się żywnie podoba. Ja zresztą też`.
Szybko zadzwoniłam do Izy, ale nie dobierała. Czarna gadała z kimś na dole i to nie był Łukasz. Tylko jakiś blond typek. Wydaje mi się, że skądś go znam. Ale postanowiłam nie mieszać się w sprawy Czarnej.  Zadzwoniłam więc do Rose, dziewczynę którą niedawno poznałam.
/Rozmowa/:
J: siemka Rose. Masz może wolne popołudnie.??
R: Oo.. Klaudia. Cześć. Jasne.
J: A może raczej wieczór.  Poszłybyśmy do jakiegoś klubu..
R: Spoko. To o której przyjechać po Ciebie.??
J: Nie będziesz piła.??
R: Nie. Ale ty jak chcesz to jak najbardziej...
J: Jak chcesz.
R: To o której podjechać.??
J: Może 17.30.??
R: Jasne. To na razie.
J: Do zobaczenia.
/koniec rozmowy/
Super. Już mam plany na dziś. Nie dość, że bardziej poznam Rose to jeszcze zapomnę o Lou. Ooo... może jakiś chłopak pójdzie z nami.??
Napisałam więc esa do Zayna: `Siemka. Co dziś robicie.??`
Szybko dostałam odpowiedź: `Ale że kto.?? Ja mam wolne. Harry gdzieś poszedł z Izą- 0.o- Nialla nie ma w domu. A Liam ma nową dziewczynę i są gdzieś razem`
Co.?? Iza i Harry.?? Coś mi tu nie pasuje... I jeszcze ten Liam...
` To może pójdziesz ze mną i Rose na dyskotekę.??~- odpowiedziałam
` Rose.?? Brzmi ciekawie.. Hahahaha.. Jasne.`
` Wpadnij o 17.00`
`Jak się wyrobię. Hahaha.`
`Czekam`
No to spoko. Może przynajmniej z Zaynem i Rose będzie bosko.
Zaczęłam się przygotowywać. Na początku miałam ubrać mini i jakąś tam bluzkę. Przebierałam się chyba z 10 razy. Przy okazji postanowiłam, że muszę schudnąć. W końcu wybrałam  to http://ourstyleourfashion.blogi.kotek.pl/2011/07/na_imprezy_  (komplet nr. 2 tzn. sukienka, buty, kopertówka). Może zbyt elegancko.?? Spytam się Rose albo Zayna jak przyjdą. Malowałam się, gdy ktoś zapukał do drzwi.
-Siemka..- powiedziałam otwierając Zaynowi drzwi.
-Cześć. Jeszcze nie gotowa.??
-No nie. I miałam się zapytać czy moge tak iść.??
-Ymm... Spoko. Ale poszukam jeszcze czegoś w twojej szafie. kk.?
-Aż tak źle wyglądam.??
-Ni no co ty... Ale tak się pooglądam. Może akurat znajdę coś co Ci bardziej przypadnie do gustu :D
-Spoko.
Poszliśmy na górę,do mojego pokoju. Ja weszłam do łazienki dokończyć makijaż. Zayn szukał czegoś lepszego.
-Mam.!!- krzyknął
-Co.??
-Coś w czym będziesz wyglądała bardziej sexi.
-Ymm... aha. No to pokarz.
I pokazał mi  to http://republika.pl/blog_zp_3858137/5040380/tr/bluzka4.jpg.( sama tunika)
-No może być.
No to szybko się przebieraj...
-Już czekaj..
Ledwo co się przebrałam do drzwi zadzwoniła Rose. Zayn poszedł otworzyć. Gdy już byłam całkiem gotowa poszliśmy do auta. Pojechaliśmy do najlepszej dyskoteki w mieście. Zaczęła się impreza. Zayn zaczął tańczyć z jakąś blondynką. Ja od razu zamówiłam sobie drinki. Rose jednak tez się skusiła. Ciekawe jak wrócimy do domu...
Po kilku mocnych drinkach do tańca zaprosił mnie jakiś chłopak. Zaczęłam z nim tańczyć. Gdy Zayn nas zobaczył znieruchomiał. I nie chodziło mu o mój taniec, tylko o chłopaka. Bo był to....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz